ZAJĘCIA KOMPUTEROWE

 

  ZAJĘCIA KOMPUTEROWE W KLASACH 1-3
  UCZNIOWIE KLAS PIERWSZYCH W CZASIE ZAJĘĆ, ZAPOZNAJĄ SIĘ Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA, LOGOWANIEM NA OGÓLNE KONTO. PIERWSZYM PROGRAMEM, W KTÓRYM UCZĄ SIĘ PRACOWAĆ, TO PAINT ORAZ TUXPAINT. BUDUJĄ SCENY W PROGRAMIE BALTIE. ZAPOZNAJĄ SIĘ Z KLAWIATURĄ. ĆWICZĄ PISANIE PROSTYCH TEKSTÓW W OFFICE WORD ORAZ PISU PISU.

Q-TYPING

UCZNIOWIE KLAS DRUGICH LOGUJĄ SIĘ NA SWOJE IMIENNE KONTA, POZNAJĄ WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI  PROGRAMU PAINT, ZAZNACZAJĄ, KOPIUJĄ I WKLEJAJĄ ELEMENTY OBRAZKA. W EDYTORZE TEKSTU ĆWICZĄ ZAZNACZANIE TEKSTU, ZMIANĘ KOLORU, ROZMIARU, CZCIONKI, USTAWIENIA TEKSTU. DO ZAPOZNANIA Z KLAWIATURĄ KORZYSTAMY Z PROGRAMU Q-TYPING. CZARUJĄ, CZYLI UCZĄ SIĘ KIEROWAĆ BALTIE (GÓRA, DÓL, W PRAWO, W LEWO)

BALTIE

UCZNIOWIE KLAS TRZECICH KONTYNUUJĄ UTRWALANIE WCZEŚNIEJ ZDOBYTYCH UMIEJĘTNOŚCI W PAINT ORAZ ĆWICZENIA Z EDYCJĄ TEKSTU. ZACZYNAJĄ UKŁADAĆ PROSTE PROGRAMY W BALTIE. POZNAJĄ PROGRAM DO TWORZENIA ANIMACJI PIVOT. W POWERPOINT TWORZĄ POKAZ SLAJDÓW.

PIVOT

W PORTALU EDUKACYJNYM PISU PISU.PL ĆWICZYMY NIE TYLKO PISANIE LECZ TAKŻE ORTOGRAFIĘ, TRENING UMYSŁU I  PAMIĘĆ

 

 

KLASY STARSZE DOSTAJĄ ZADANIA Z EDYCJI TEKSTU, TWORZENIA PREZENTACJI W POWERPOINT, OBLICZENIA I WYKRESY W ARKUSZU KALKULACYJNYM, PROGRAMOWANIE W BALTIE, A TAKŻE W SCRATCH